سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

برابر شدن تیم های دسته اول و لیگ برتر

    نظر

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول، اظهار داشت: رقابت‌های فصل آینده با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد و نحوه تعداد تیم‌های سقوط‌کننده و صعودکننده مشخص شده است، البته با توجه به اینکه در همه جای دنیا تعداد تیم‌های صعودکننده بیش از 2 تیم است، احتمال دارد که تغییراتی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی در مورد تعداد تیم‌های سقوط‌کننده و صعودکننده خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 تیم در فصل آینده لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود خواهند کرد که البته احتمال افزایش این تعداد به 2.5 و یا 3 تیم زیاد است؛ چراکه در همه جای دنیا بیش از 2 تیم صعود می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که استانداردها، سرمایه‌گذاری‌ها و استعدادهای بیش‌تری کشف شود.

مسئول برگزارکننده رقابت‌های لیگ دسته اول، افزود: با توجه به فشاری که در این فصل از رقابت‌ها بر تیم ها به وجود آمد، فصل آینده همان 3 تیم صعود خواهد کرد و اگر قرار باشد تعداد تیم های لیگ دسته اول را به 16 تیم برسانیم، این موضوع باید در هیأت رئیسه بررسی شود. ما به عنوان مسئولان اجرایی بی‌میل نیستیم لیگ دسته اول نیز همچون لیگ برتر باشد و استانداردهای برابر داشته باشد.